Trénink podle plánu

První dva tréninkové cykly (jeden cyklus rovná se čtyři týdny) sezóny 2009/2010 jsou za námi. Grafy na obrázcích zachycují počet hodin tréninku, počet naběhaných kilometrů a podíl jednotlivých aktivit. V tomto období (2. 11. – 27. 12.) jsem kombinoval vytrvalostní tréninky (dlouhé běhy terénem, cyklistika, terénní in-line brusle) s rychlými tréninky na mapovou techniku. Nenatrénoval jsem sice žádné závratné objemy hodin, ale jsem spokojen, protože jsem neměl žádné zdravotní problémy a necítím se nijak zvlášť unaven. Hodiny cyklus 1,2

Hodiny cyklus 1,2

Typický tréninkový týden vypadal následovně:

DenDopoledneOdpoledne
PoRozklus, výklus 35min+běžecká ABC 10min+ běžecké posilování 10min
ÚtRozklus, výklus 30min+7x5min rychle+ 2min meziklus, po asfaltuPlavání 40min
StKlus 30min+běžecká ABC 10min+posilování 20minRozklus, výklus 30min+noční OB rychle 35min
ČtPosilování 20minKolo/brusle 150min
Klus 40min+tělocvična (běžecké posilování, fotbal) 60min
SoRozklus, výklus 30min+OB middle rychle 40minRozklus, výklus 30min+2x15min OB rychle na speciální mapě (vrstevnice, koridory)
NeDlouhý běh terénem podle turistické mapy 180min

Archiv